Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-02 17:34:11 följande:
Ja fy bubblan för viruset. Jag va beredd på att inte ha kalas alls i år men ja, när hennes farmor och mormor ber om det så fixar man ett helt enkelt. Just hennes far och morföräldrar träffar vi regelbundet ändå. och iom att hon inte går på förskola eller har kontakt med så många människor utom mig och sambon så känns det rätt safe. Men ja allt på behörigt avstånd.
Jag har nånstans redan bestämt mig för att jag kommer få ett positivt besked när jag tar nästa graviditetstest. Så kommer det inte vara positivt kommer jag bli så sjukt besviken. Så dumt när man bygger upp en bild av något innan man har det svart på vitt, för inte ens då har vi ju fått erfara sitter man säkert i båten.
Nej fy det där tycker jag är så himla tråkigt! Visst är det redan 3 i den här tråden som förlorat sitt plus bara senaste månaderna? Fruktansvärt! Kommer bli så glad om jag får plus och sen orolig över att jag kommer råka ut för samma sak, kan inte föreställa mig hur hemskt det måste kännas med den totala lyckan av ett plus för att bara dagar senare få det bortslitet, beklagar så mycket för er som råkat ut för det
Jag hoppas verkligen verkligen att din känsla stämmer och du får ett plus på måndag som resulterar i ett friskt barn nästa år!