Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej! Här har ni en till som väntar spänt på plusset, hade äl i helgen testade med äl tester samt använder jag natural cycle app med temperatur mätning. Har haft vattninga flytningar samt liiite molvärk till o från enda sedan äl.
Så nu hoppas jag på ett plus!
Hej! Här har ni en till som väntar spänt på plusset, hade äl i helgen testade med äl tester samt använder jag natural cycle app med temperatur mätning. Har haft vattninga flytningar samt liiite molvärk till o från enda sedan äl.
Välkommen! Jag hade också äl i helgen. Bim 20e. När har du bim? Upplever tiden gå sååå sakta denna gång. Vill testa NU, helst igår haha. Men en vecka till måste jag vänta
Spännande! Bim om ca en vecka då kanske?
Spännande ! Den 19e har jag bim, ja håller med den går sjukt sakta.. haha. Har du några symptom än?
Haha sorry! Ingen mens än? Hoppas det blir nåt nu!