Någon mer som har bebisverkstad nu
Det borde helt klart undervisas om det också i skolan, för det blir nästan som en chock att höra i vuxen ålder att det är normalt att det tar uppemot 1 år att bli gravid. Hade man lärt sig det i skolan hade det kanske varit lättare att hantera på nått sätt.
Ja nån gång är det väl våran tur också. Är bara rädd att man kommer till utredningen och något är fel, eller ja jag är väl lika rädd för att inget ska vara fel så jag vet inte vilket jag hoppas på. Men det kanske blir som för vissa att plusset kommer precis innan utredningen. Längtar så otroligt mycket till den dagen då plusset äntligen kommer :)
Usch ja förstår att det blir en konflikt, ett fel kan förhoppningsvis åtgärdas, kanske är ett lätt fel som hindrar. Ett ickefel är såklart skönt att veta att allt står rätt till men jobbigt att komma till insikt att det kanske bara är att fortsätta försöka själva. Ja tänk om! Blir säkert något med kroppen att man blir mer avslappnad och ser lösningen i sikte :D Kan föreställa mig vad spännande också!