Någon mer som har bebisverkstad nu
Hoppas ni alla har haft en fin midsommar!
Lillskrutten- Ska du åka till gynakuten idag? Har det kommit nå mer blod? Känns ju lovande att du har kvar dina symtom och att det nog är det BM nämnde på ditt VUL. Håller en tumme för dig idag!
Litehopplöst- Gud vad härligt att allt såg bra ut, vilken lättnad! Lilla bebisen växer och mår bra där inne
Babymakeing- Det kan mycket väl ha räckt med en gång! Låter minst sagt som att du hade ÄL där runt när ni myste! När har du din BIM? :)
Tyvärr mätte hon inte så i efterhand ångrar jag att inte stod på mig om det. Blir orolig att bebisen inte växer som den ska? Hon kunde se att det fortfarande var kvar blod men att det var på väg att koagulera. Kommer det mer blod ska jag kolla upp det igen för det är en ökad risk för levande bebisen sa hon :/
Så det känns bättre för stunden men är fortfarande väldigt orolig. Trodde att jag skulle komma hem och äntligen kunna börja glädjas och planera framåt men nu känns det typ likadant som innan förutom att jag är lättad över att veta att bebisen lever just nu.
Tack :)<3