Någon mer som har bebisverkstad nu
Vi fick såklart inte till det igår heller :( dottern kom emellan och nu är äl-flytningarna borta helt å hållet.
Hon går ju såklart först men ja man blir ju ändå ledsen för vad man kanske kunde fått mer annars. Vi lyckades mysa i söndags iaf så jag hoppas det räckte.
Haft sån äl-värk att jag nästan tror att det släppte två ägg för det kändes överallt å i två dagar. Brukar aldrig känna att äl är på gång på det sättet annars.
Sorry för TMI! Men det verkade som alla spermierna va kvar där inne fram till i måndags kväll. När jag gick på toa innan jag skulle sova så kom en lååång seg massa ut. Typ som det kan göra precis efter sex, men Här hängde hela klumpen verkligen ihop å va jätteseg. I vanliga fall kan de rinna ut innan jag ens hunnit på toa, eller iaf under första morgontoaletten. Fattar inte hur de kunde va där uppe så länge utan att rinna ut?
Blev lite nojig att ingen av dom lyckats bryta sig ut den där massan å simmat upp hehe. Men ja. Tiden får utvisa. mindre än 2 veckor till bim iaf och midsommar kommer emellan å distraherar.