Anonym (Första) skrev 2021-06-10 18:22:25 följande:
Hur går det för dig? Känt nå mer under dagen?
Nja lite, första lilla blodet kom vid 08:30, sen igen vid 10 och sen kom det inte mer förrän 15:45 efter det har det varit lite lite varje gång jag torkar mig. Hela dagen har jag fortsatt mått illa, varit extremt trött och sovit en stund som vanligt, även haft huvudvärk som jag haft typ en vecka nu. Min mage har varit kaos och bubblat och varit gasig. Det fortsatte idag så sen där vid 15:30 fick jag jätteont i magen men liksom gasont som att man verkligen kommer behöva gå på toa snart. Sen när jag gick var det då mer blod, ganska mycket på pappret men inget i toan eller trosskyddet.
Så klart jag hoppas så himla mycket att det bara är en normal gravidblödning. Jag har googlat och läst mycket och det verkar inte ovanligt alls. Tror det var på Trygghansas vecka-för-vecka som det t.o.m. stod att en blödning är vanligt omkring denna vecka. Tydligen finns det något som heter genombrottsblödning som kan komma när mensen skulle ha kommit om man inte vore gravid. Det är väl omkring den här veckan den bör dyka upp. Så håller hoppet vid liv samtidigt som jag vill ge upp helt så jag inte blir besviken sen. Känns som det blir ett missfall till :( :(
Tack som frågar <3