Anonym (Lillskrutten) skrev 2021-08-26 13:43:52 följande:
Jätteroligt att du fick starkare så snabbt! Väldigt osannolikt att något liknande skulle hända igen men förstår att det inte hjälper ett dugg mot rädslan och oron. Hoppas du får någon riktigt bra kontaktperson som kan hjälpa och guida dig igenom din oro och hela graviditeten. Stort grattis :)<3
Fick inte frågat förut när de ringde om samtalshjälp men fick tid till min bm om 2,5 vecka och hon va med under förra graviditeten också så frågar då. Tog nytt test i morse som fortsätter stegra men innan båda strecken är lika starka och det håller i sig vågar jag inte sluta. Men ska bara ta varannan dag nu. Det sitter i från när jag fick tidigt mf för då stegrade inte testen som de skulle.
Å va mysigt med rörelser! Eller ja änsålänge, inte alltid så kul på slutet när de sparkar en i revbenen eller armbågar ens blåsa hehe. Men ja generellt är det ju sååå underbart att känna varelsen man bär på! Det är något jag ser fram emot när jag kommit så långt. Sist kände jag inte rörelser förrän i vecka 24 tror jag det va så ganska sent.