Anonym (Babymama) skrev 2021-08-22 20:52:46 följande:
Har haft lite känningar av foglossning men ska inte klaga direkt. Dock så gör jag inte supermycket nu för jag vet att jag får ont. Med första barnet hade jag mycket foglossning men då jobbade jag också.
Har väl varit rätt hård mot mig själv att inte klaga eftersom jag varit med om värre. Så tacksam att vi kom så långt denna gång men också lite ledsamt att man mått så dåligt psykiskt denna graviditet fast den egentligen har varit min bästa.
Längtar nog mest till att bebisen ska komma så jag också slipper oron att bli sjuk. Men då får man andra saker att oroa sig över istället haha!
Hur mår du? :)
Ja precis när de kommer ut är det allt annat, ligger dom rätt, är filten för tight, andas hen fortfarande? kommer hen klämma fingrarna eller när dom börjar störtdyka med huvudet först ner från continentalsängen. Man slutar nog aldrig oroa sig.
Tråkigt att du inte fått njuta av graviditeten men det är lättare sagt än gjort att bortse från sina tidigare erfarenheter.
Tack för att du frågar <3 det har varit och är väl lite tufft just nu eftersom jag skulle haft bf i onsdags. Har haft fullt upp med familjemys så inte haft jättemycket tid att tänka på det men när det slår mig blir jag alltid rätt nerstämd. Min sambo förstår nog inte hur mycket det påverkar mig längre. Jag håller god min och han har inte sett mig gråta på rätt länge nu, men det betyder inte att jag inte gör det. Men det blir bättre och bättre iaf :) Ny bim till helgen men vågar inte hoppas på för mycket för då blir jag bara mer nedstämd igen när mensen kommer.