Någon mer som har bebisverkstad nu
Förstår det måsta vara jobbigt att bära på det själv samtidigt som det kanske är så du vill ha det. Jag skulle iaf ha berättat för min man om jag var i samma situation som dig bara för att slippa stressen. Och om det nu kommer till en sån punkt där det inte är ett levande foster (hoppas ju verkligen att det är det nu och att ni inte behöver gå igenom ett till mf) så kommer väl han undra varför du är ledsen och varför han inte fått veta nått tidigare? Nu är ju detta bara vad jag tycker och tänker och du gör ju självklart som du känner dig mest bekväm med. Hoppas du hittar en lösning så du får slippa all stress. Kram :)
Jo ja såklart jag har funderat så också. Men just för att jag är den enda som vet har jag lyckats hålla rätt bra distans till graviditeten. Jag förväntar mig ingenting, har inte kollat bf än osv. Så jag hoppas att om det blir missfall igen ska det kännas som att jag typ aldrig var gravid. Kanske känns väldigt långsökt men vi får se vad som händer. Eftersom min man inte vet planerar jag inte för det på samma sätt. Men jag hoppas verkligen verkligen att det går bra denna gång! Tack för ditt svar!