Någon mer som har bebisverkstad nu
Nä det är lite märkligt men det är väl så många komplexa saker som de inte kan kolla osv.
Tror det kan ha att göra med kompabilitet ibland också, dock långt från alltid men känner en, de försökte och försökte och försökte. Sen gick de isär av olika anledningar. Sen blev typ båda gravida eller skulle få barn nästan direkt med de de träffade sen.
Annan jag känner så försökte de i många år men tog sig inte på egen hand, fick hjälp med ivf och fick ett barn. Efter det lyckades de på egen hand. Som att kroppen behövde hjälp med vissa steg och sen när den visste hur den skulle göra så va det inga problem längre.
Samtidigt om allt ser bra ut på utredningen så tänker jag att chansen att lyckas med ivf är större? :) att får spermien hjälp att hitta ägget och sen implanteras så är ju en en viktig bit av processen garanterad. Och de väljer ägg och spermie av god kvalite. Sen är det väl inte helt ovanligt att det tar minst två försök tyvärr med ivf.
När va det bim va nu? Håller tummarna att det är denna månaden det sker ändå <3
Jag har bim 19e. Trodde 21e men ÄL visst va lite tidigare denna gången iaf enligt NC.
När har du bim?