Någon mer som har bebisverkstad nu
Åh ni är det eran tur! När är din Äl?
Åh ni är det eran tur! När är din Äl?
Åååååh vad spännande! Hoppas hoppas hoppas, lycka till nu!
Härligt! Jättespännande! Ja se till att få till det så mycket ni bara kan! Även om det bara blir en liten snabbis :) Sen kommer den dölånga väntan och så håller jag tummarna och önskar på en stjärna att det blir en bebis för er nu.
En vecka sedan jag tog ovitrelle nu och känner INGENTING. Förra gången hade jag ömma bröst fram till mensen. Ska man ta detta som ett positivt tecken? Jag är dock helt inställd på att mensen kommer.
En vecka sedan jag tog ovitrelle nu och känner INGENTING. Förra gången hade jag ömma bröst fram till mensen. Ska man ta detta som ett positivt tecken? Jag är dock helt inställd på att mensen kommer.
Allt som känns annorlunda mot när du inte varit gravid känns som ett gott tecken! Hoppas hoppas nu! När är din bim? Snart där =D
Skönt att vara bortrest så kanske du kan tänka på annat och sen få en fin överraskning när du kommer hem :)
Har börjat få som mensvärk nu igår och idag. Bröstvårtorna har varit stenhårda och ömma så tror mensen kommer vilken dag som helst nu :( BIM imorgon..
Brukar du få dom symptomen innan mens? Annars är ju mensvärk och symptom för graviditet nästan identiska. Håller fortfarande tummarna för dig! <3
Vilken jobbig evig väntan för dig. Jag hoppas att mensen inte kommer alls och att du har ett litet frö som växer i magen. Tyvärr är det bara att vänta och önska att tiden går snabbt men jag hoppas innerligt på dig nu!