Någon mer som har bebisverkstad nu
Ja det skiljer väl egentligen bara 1 dag på mina cykler. Men nu när jag har slutat ta tempen så är jag ju lite osäker på när äl var då jag inte kan bekräfta den. Men när jag nu har sånna jämna och stadiga cykler så tyckte jag att det var onödigt att fortsätta när tempningen inte bidrog med mer än stress. Om jag ska gå på äl smärta och tester nu så har jag väl ändå hyfsad koll på när det var. Docka har jag ställt in mig på att mensen kommer som vanligt så jag inte ska bli så besviken.
Skönt ändå med regelbunden cykel så då kan du säkert lita på signalerna kroppen skickar vid äl :)
Ja det är nog ändå det bästa för ens egen mentala hälsa att ställa in sig på det värsta. Jag tog ett vanligt test nu på morgonen och det va tokblankt. Visste väl det sen innan men iom att jag inte fick mitt testa tidigt test igår och jag ska ut och ta ett glas ikväll så ville jag testa med nått. Nu kan jag ta mig en drink med gott samvete för jag har gjort vad jag kunnat för att kolla innan.
Ett tag levde jag med att jag aldrig drack eller åt något "olämpligt" mellan äl och bim. men efter ett gäng månader tröttnade jag på att leva som jag va gravid halva månaden trots att jag aldrig va det.