Någon mer som har bebisverkstad nu
Ja det börjar bli tradigt nu vid 2 års märket, lite så man går i tankarna på när man ska ge upp helt och hållet och satsa på annat i livet. Vem vet vi kanske aldrig kommer kunna bli föräldrar.
Tack
Ja det börjar bli tradigt nu vid 2 års märket, lite så man går i tankarna på när man ska ge upp helt och hållet och satsa på annat i livet. Vem vet vi kanske aldrig kommer kunna bli föräldrar.
Tack
På måndag ska jag på vul, hoppas att vårt guldägg finns där!
Ni är så starka som kämpar på! Håller tummarna för er båda.
Första, hur overkligt det än känns nu så kommer det kännas som det självklaraste i världen när ni får erat barn. Jag är otroligt imponerad av er styrka att ni fortsätter. Det kommer löna sig i slutändan och då kommer ni ha ett helt annat band till ert barn än många andra någonsin kan få Kriga vidare, erat barn väntar på er och kämpar för att komma till er också.
Inget ägg idag heller. Kör igång med provera idag och inväntar mensen så blir det trippeldos letrozol sen
Åh va gulligt av dig!
Ja håller tummarna för det, tacksam för att min läkare är så hjälpsam. Bara kör vidare istället för att vänta och se om kroppen sköter det själv.
Liten uppdatering från oss.
Fick mensen idag och ska börja med trippeldos letrozol på fredag, sen ultraljud sista oktober. Så hoppas det funkar nu och att det går hela vägen!