Någon mer som har bebisverkstad nu
Tack som frågar! Det lät som ett gott tecken att jag inte har haft ont eller blödigt så mycket mer. Känner mig glad och lättad att bebisen lever men väldigt orolig över att det fortfarande är en ökad risk för missfall i och med risken för blödning. Har bestämt att jag ska vänta två veckor på om det kommer en till blödning och annars åka in och kolla om bebisen mår bra och då be att de även mäter.
Ja spännande, ååh vad jag hoppas! Tycker du gör rätt i att även ställa in dig på att det inte blev nåt. Kanske kan dämpa besvikelsen något<3 Men håller tummarna! Visst vore det bra om man kände sin kropp bättre! Eller att man visste direkt om man blir gravid eller ej!! Denna evinnerliga väntan?
Jag letar ju symptom som tusan nu så jag hittar väl massa saker som knappt finns bara för det. Men brukar inte ha några flytningar knappt alls och nu känns det som att det bara rinner emellanåt. Lite som att jag fått mens men att tampongen blivit överfull. Lite den känslan... det är för tidigt att ta något testa tidigt också. Onsdag morgon kanske skulle gå men tror det kommer vara för tidigt för att kunna visa något nästan en hel vecka innan bim.