Anonym (Babymama) skrev 2021-06-21 23:03:53 följande:
Ja varit rädd över hur jag liksom tänkt bort graviditet av rädsla och oro att det ska bli som förra gången. Känns så skönt att veta att bebisen växer som den ska och att jag än inte är sjuk och kommit över v30.
Blodtrycket blir jämt högre på sjukhuset men efter ett tag så ger det med sig. Har koll 1 gång i veckan men blir oftast 2 ggr just för att blodtrycket spökar. Måste ligga ner en lång stund mellan tagningarna osv. Men hemma ser det jättebra ut så det är skönt :)
Hur går det för er? <3
Känns det jobbigt med koll så ofta? Det låter som det stressar dig en del, eller är det kanske sjukhusmiljön i sig som är jobbig? Men bra att de tar det på allvar <3
Har ägglossning nu när som helst. Tog positivt test i söndags och nu fick jag äl-flytningar på morgonen. Hade världens äl-känningar igår och nu på morgonen med svullen mage å värk så jag fick ta Ipren till och med. Sjukt nog ger det mig förhoppningar! Tyvärr fick vi inte myst igår pga fotbollen men håller tummarna för ikväll. I söndags lyckades vi iaf så med lite tur finns några simmare kvar där inne. Och hoppas sekretet håller sig till ikväll. Så dom får en extra skjuts i rätt riktning :)