Någon mer som har bebisverkstad nu
Anonym (Skye) skrev 2021-01-10 15:57:03 följande:
Men... förlåt om det är en dum fråga, men kan det inte vara en nidblödning..? Är det väldigt rikligt?
Nja, men mer än ?lite rosa?, är ändå blod. Så jag hoppas inte så mkt på det nu (men sen är jag inte så att jag hoppas så mkt heller, blir alltid fel då). Men jag har ju också läst om de som blöder in i graviditeter och ibland tänkt att jag lär vara en sån, blöder väldigt lätt normalt och får rätt lätt näsblod och blåmärken och så, så min kropp är en känslig sak. Men hoppas på det törs jag inte.
Anonym (Babymakeing) skrev 2021-01-10 15:48:02 följande:
Beklagar att plusset inte ville stanna :(
Utredningen är ett steg på vägen med lite prover för att kolla sköldkörteln tex och att spermiernas kvalite är okej. Visar allt okej så finns ju fortfarande möjligheten att ni klarar det på egen hand.
Jag och min sambo gjorde en utredning efter 9 månader bara för att få bekräftat att det inte va nått ?fel? på oss. Bara det tyckte jag va en stor lättnad. Och om testerna visar nått så får ni ta det därifrån och inget som säger att ni måste göra ivf för att ni gjort utredningen :) . Jag kände lite att stressen släppte då iaf.
Lycka till! <3
Jo, det är väl det vi tänkt med, också bara kolla av nu att det inte är något man kan hjälpa till med. Har tagit sköldkörtelprov förr när jag hade en period av trötthet och dryg yrsel, de visade på normala värden, yrseln var stressrelaterad då. Men det var ett tag sen.