Anonym (4a) skrev 2020-09-30 07:21:39 följande:
Inget trombyl med mina tre barn, men hann börja med det i min fjärde graviditet som tyvärr slutade i sent ma.
Nu femte graviditeten då.
Var jag du skulle jag börja ÄL testa från dag 11 tills positivt och samtidigt tempa varje morgon. Eftersom din cykel var lite längre kom nog ÄL senare än du trott kanske?
Ja där sa du något jag inte tänkt på! Men vi körde på i så långt förlopp så när jag kolla ungefär så borde vi prickat den ändå.
Krångligt att tempa? Funkar det redan första månaden? Vet inte om det gör mig stressad bara
Anonym (4a) skrev 2020-09-30 07:21:39 följande:
Inget trombyl med mina tre barn, men hann börja med det i min fjärde graviditet som tyvärr slutade i sent ma.
Nu femte graviditeten då.
Var jag du skulle jag börja ÄL testa från dag 11 tills positivt och samtidigt tempa varje morgon. Eftersom din cykel var lite längre kom nog ÄL senare än du trott kanske?
Ja där skrev du något jag inte tänkt på! Men när jag kolla så borde vi prickat in ändå. Vet inte om temp och stickor gör mig stressad bara. Iof så är man ju lite stressad nu när det inte är som vanligt och man inte riktigt vet hur det blir denna månad:)