Anonym (Lillskrutten) skrev 2021-08-22 22:25:34 följande:
Hej, har tänkt på dig en del, kul att höra från dig igen! :)<3 Visst vore väl det underbart om alla vill hänga kvar och fortsätta uppdatera här.
Himla häftigt vad såna grejer kan göra för känslan! Fantastiskt bra, precis när du behövde lite ny kämparanda kom den till dig! :D Jag hoppas hoppas hoppas verkligen också att det är er tur nu nu nu!! Visst är det 12:e försöket nu? Tänker så mycket att nu kanske det är dags då, exakt 1 år och så er tur. Jättekul att höra att du fått lite ny energi. Hoppas ni slipper utredning och allt men om ni behöver gå igenom det är det skönt att du har lite ny energi och pepp inför den ändå.
Så gulligt av dig att du tänkt på mig :)<3
Ja jag va beredd att ta den där pausen först när vi nämnde det men sen när jag tänkt på det en liten stund så va det som att jag såg på det med hela nya ögon. Och det va väl då som känslan ändrades.
Det stämmer att det är försök 12 nu. Helt galet att vi försökt ett år, det trodde jag aldrig när vi började. Tyvärr så känns det som att det kommer bli ett försök 13 också. Men så fort det är så att mensen kommer, vilket är mycket troligt, så skickar vi en ansökan om utredning direkt så får vi det gjort.