Anonym (Lillskrutten) skrev 2021-07-29 15:45:09 följande:
Nä men Gud vad ledsen jag blir för din skull!! Tänkte att nu måste det verkligen gå för dig också som väntat så länge :( :( Jag bara längtar tills du och din partner också får uppleva bebislyckan!! Det enda jag vet och kan garantera är att det kommer vara värt det 100 ggr om! Och det kommer antagligen kännas som att ni haft erat barn alltid när ni väl får det. Blir ledsen att höra att du börjar känna dig bedövad för dina känslor. Kan bara försöka föreställa mig känslan och tankarna över hur omöjligt hopplöst det måste kännas. Beklagar verkligen sååå mycket! Håll ut, i värsta fall är ni snart igång med utredning och då går det förhoppningsvis undan. Tänk sen när ni sitter där med er bebis, vilken otrolig känsla! Då jäklar kan det orättvisa universum bara dra åt skogen!
Anonym (Babymakeing) skrev 2021-07-29 16:56:35 följande:
Nej! Va ledsen jag blir för din skull :( Så himla typiskt! Men du gör helt rätt i att unna dig något smarrigt och göra saker du mår bra av. Det är viktigt att inte glömma bort sig själv i processen som vi redan pratat om <3
Kram!
Tack för eran omtanke, ni är så fina kvinnor som är så villiga att stötta :)
Jag hoppas så innerligt att det tar sig innan det blir en utredning. Men blir det en utredning iaf så är jag både rädd för att det ska vara nått fel och att det inte ska vara nått fel. Är det nått litet fel så gå det kanske att fixa eller i värsta fall IVF. Och är det inte något fel så vet jag att vi behöver försöka i lite drygt 2 år till innan hjälp skulle erbjudas där vi bor nu. Dock så har ju konstigare saker skett än att någon blir gravid efter så lång tid med kämpande så jag håller tummarna stenhårt nu att nästa försök tar sig så vi slipper utredning.