Någon mer som har bebisverkstad nu
Jaa känns så konstigt, som nu har jag snart gått halva min förra graviditet. Är SÅ nervös att det ska bli samma eller ännu tidigare..
Åh ja min första och andra var tillväxthämmade. Andra mer dock. Låter som min första graviditet ungefär, började i v34.
Jag tar 150 mg. Jag har inte vågat ta alvedon eller nått ihop med trombylen men tänkt flera gånger att jag måste kolla upp o man kan. Men man kan det?
Ja en fy vad kroppen håller på med en. Vad jobbigt just med ögonen har jag inte haft så mycket mer tinningen. Antar det har med dålig sömn och vakna barn på nätterna.. dålig kombo.
Du kan absolut ta Alvedon till trombyl, då Alvedon inte är blodförtunnande. Dock är ju ipren, voltaren, Naproxen, diklofenak och liknande (alla nsaid) det så dessa får du inte ta.
Ja det är ju mycket möjligt om du har vakna barn på nätterna, inte så konstigt att få huvudvärk då :)
Är det första gången du gör kub nu eller har du gjort tidigare? Fått bra resultat då? Detta är min första gång då jag inte fick förra året pga corona. Och med de äldre barnen fanns det inte än.