hopeforaplusa skrev 2021-03-11 08:05:10 följande:
Jag blir så arg, ledsen och besviken. Bim 14/3 men har haft cykler på 25-33 dagar sedan vi började försöka skaffa barn så den kan lika väl komma imorgon. Haft mina typiska tecken för mens så tror den kommer snart.
Hur som, tagit tester varje dag i veckan och alla är negativa. Blir så arg. VARFÖR går det inte nu? Har så svårt att släppa tanken. Det gick direkt sist, varför går det inte nu? Vad är fel? Vi gör alla rätt vi kan men ändå går det inte. Tar slaviskt äl test, myser, äter alla vitaminer som man kan tänka sig, dricker varken koffein eller något sånt. Lever rätt hälsosamt. Ändå går det inte. Tanken att vi har kunnat bli gravida gör mig inte lugnare för tänker att det gick så fort då, något måste vara fel nu. Går sönder. Alltså bokstavligt talat sönder.
Fy jag förstår att det måste kännas så jobbigt :( 7 månader känns ju som en evighet.. för oss tog det sig på första försöket 2 graviditeter. Och denna gång på 4e så inte alls lång tid egentligen men blev ändå en chock när det inte visade något plus 3 gånger innan.
Min mens blev 2 dagar tidig till 2 dagar sen helt plötsligt fast den varit exakt på dagen i 2 år innan. Så typiskt.
Hoppas att ni snart får ert efterlängtande plus <3