Någon mer som har bebisverkstad nu
Trodde verkligen på denna månad men inte, negativt test imorse och CD30 idag. Så får glatt vänta vidare på mensen.
Trodde verkligen på denna månad men inte, negativt test imorse och CD30 idag. Så får glatt vänta vidare på mensen.
Idag kom mensen så på söndag drar vi igen en ny kur med letrozol
Gud va härligt! Men vet vad du menar med oron, den försvann aldrig för mig heller riktigt 😅 Jag fick ett extra ultraljud sen i vecka 30 tror jag det var, för min mage var för stor. Så det var en liten lättnad med att få en extra!
Ja jag fick ju att hoppet finns men försöker bara utgå från att mensen kommer nästa vecka 😂 3-4 dagar efter äl hade jag ont i höger äggstock i typ två dagar men sen har jag inte känt någonting. Så vi får se 😊
Verkligen tufft med alla mediciner och hormoner. håller tummarna att det går vägen.
ja det är värt det. Men också kanske så att vi (jag och sambon) får nöja oss med ett barn. Riskerna ökar ju också med åldern. Och orken minskar haha.
vi får se. Bim idag och ännu ingen mens. Men den kommer säkert imorgon.
Äsch. Den kom igår.
tog ett testa tidigt i måndags em men inget streck. Kanske kanske ett spökstreck om man ansträngde sig.
Mådde illa mer eller mindre konstant sen i fredags så blev lite misstänksam till slut. Men va väl nån annan sjuka. Eller så va det nåt som nääästan blev nåt. Men inte så sannolikt. Jaja. Så fort mensen kommer mår jag ändå toppen mentalt vilket samtidigt är härligt.
håller tummarna för dig i helgen.
Så typiskt det där!
Har börjat få lite molvärk så den är nog på gång men väntar några dagar innan jag tar ett test
Imorse plussade jag på testet 😭😍
Jag förstår att det känns svårt att greppa. Jag kan tycka att jag fortfarande har svårt att greppa att jag är gravid även fast jag är i v 27 😅 Vi håller tummarna att det går hela vägen och blir en november bebis ❤️
Jag mår bara bra just ju, lite tröttare igen på kvällarna, typ som i början av graviditeten. Men utöver det har jag inget att klaga på 😊 Hur mår du själv? Några symtom än eller är det kanske för tidigt för det?
Mådde rätt bra faktiskt men fick foglossning runt v 16 typ så från v 22 var jag sjukskriven på heltid. Så får se hur det blir denna gång!
Har fått tid för ett tidigt ultraljud den 18 april, så hoppas allt ser bra ut då!
Barnlängtan2021: Hoppas du slipper sån foglossning den här graviditeten, måste vara jobbigt att få det på den nivån.
Så spännande med ett tidigt ultraljud 😊 Har ni bokat det privat eller får du det av någon speciell anledning?
Exakt, vilket minne du har! 🙈 Allt såg bara fint ut, i vecka 8+1, så går allt hela vägen nu så kommer det en liten i slutet av november ❤️ Fick också lyssna på hjärtat, så skönt.
Hur går det för dig?
Vi får hoppas det!
Gud va skönt för dig ☺️
Hej.
inte varit inne här ett tag
fullt upp med lillan och jobb och liv.
har dock precis plussat. Naturligt dvs utan ivf.
vi är så förvånade. Bara i v4+3 men ändå så galet. 😊❤️
ville bara dela med mig och hoppas ni mår fint. Och att era bebisar mår bra.
Så länge sedan jag var här inne och kollade men jag måste ju säga grattis till dig litehopplöst ❤️ Så härligt med ett plus till och utan ivf dessutom! Hoppas att allt kommer gå bra 😊
Barnlängtan2021: Tänk att du redan kommit så långt i graviditeten 😍 Hur mår du?
Själv så har vi nu en liten kille här hemma på 5,5 veckor ❤️ Han är det underbaraste som finns och vi har nu börjat landa lite i att han verkligen är här och att drömmen om ett barn blev verklighet.