Någon mer som har bebisverkstad nu
Ja känns så skönt.
Jag ringde imorse och privat var stängt som jag trodde. Gyn ringde upp nu och hon sa att det är försent att komma in på gynakuten idag och de har stängt över helgen. Jag läste någonstans att de hade stängt över sommaren så annars hade jag kanske åkt in! Sååå typiskt :(
Igår var det bara spottings, idag kom det lite mer blod. Men känns ändå okej. Jag åker in till gynakuten på måndag. Då får vi se hur allt ser ut.
Alltså jag vet ju att man inte ska titta på test efter tiden gått ut... men när jag kom hem från jobbet idag och tittar på testet och ser detta kan man ju inte låta bli att hoppas.
Tog vanligt test nu och det va tokblankt i morse. Får se om det blivit fler streck på det när jag kommer hem från jobbet. Annars har jag köpt ett till testa tidigt som jag chansar med på fredag. Jag som skulle hålla mig till fredag eller lördag med att testa haha. Gick inte så bra.
Ja på söndag eller måndag är bim.
Har aldrig fått plus med dom testen tidigare än 12 dagar efter positivt äl-test och idag va det 11 dagar. Efter 12 dagar har strecket varit så svagt att det knappt syns så det är säkert så att det är för tidigt. Sist testade jag positivt först på dag 13 efter äl.
tiden sniglar sig verkligen hela tiden. vad man än väntar på så går det alltid för långsamt!
CD 1 blev det idag så gör ytterligare ett nytt försök, även fast hoppet börjar sina mer och mer nu efter varje misslyckat försök.
BIM-listan
9/12 4a (PLUS)
20/12 babymama (PLUS)
21/12 Håller tummarna (PLUS)
15/3 Hopeforaplus (PLUS)
9/5 Lillskrutten (PLUS)
26/5 Barnlängtan2021 (PLUS)
2/6 Litehopplöst (PLUS)
4/7 Babymakeing
30/7 Första
?? Minitvåan (utebliven mens)