Någon mer som har bebisverkstad nu
Wow blir så glad för din skull, stort grattis! Hur känns det?
Wow blir så glad för din skull, stort grattis! Hur känns det?
Wow grattis :,) nu håller vi tummarna!! Men förstår efter det ni varit med om så är det svårt att våga tro.
Vill också ha 2 fina streck på mitt om 10 dagar <3
Nu syns det klart och tydligt och då var det inte ens morgonkiss, fantastiskt! Jättestort grattis, hoppas det går vägen för er nu! Lycka till och håll oss uppdaterade Ska du ta några fler test i dagarna?
Ja man hinner planera så många år framåt i tankarna direkt när plusset kommer, oavsett om man vet rent logiskt att det kan hända en del så tidigt. Men det gör det inte mindre smärtsamt.
Ja nipt är väl mycket mer korrekt och inte enbart en sannolikhet? Är definitivt värt för att känna sig tryggare!
Tack själv för att du delar med dig <3 vi är ju många som gör samma resa så då är det roligare att följas åt och peppa varandra lite :)
Hela natten spenderades i gästsängen med dottern. Jag somnade nog innan henne strax efter 2 och sen tog hon morgon vid 5:40. Jag va så trött att jag lyckades somna på golvet bland hennes leksaker nu på morgonen...
Men jag lyckades ta ett test iaf. Men det va än en gång så blankt det kunde bli så jag börjar ge upp hoppet för att det är växtvärk nu :(
Vad spännande att det händer lite här, grattis 4a som precis plussat, hoppas hoppas det går bra nu Har det hänt något för dig ingenaning, en dag över bim? BIM-lista
5/12 ingenaning
9/12 4a
10/12 Babymakeing
18/12 Lillskrutten
20/12 Första
20/12 babymama
24/12 Hopeforaplus
31/12 Barnlängtan 2021
Grattis! Så glad för din skull :) hoppas att det går hela vägen nu och att lilla knytet vill stanna.
När kan du ta det digitala? Visst blir det på onsdag då du har bim?
Ja visst vore det! :) men börjar tro mer å mer på mensvärk. Inte så mycket flytningar som jag brukar få och kände efter att tappen sitter rätt långt ner så gissar att mensen är på ingång. Men kommer ett ägg nästa månad igen! :)
Ja, jag är så kluven. Vågar inte hoppas men samtidigt så vill jag ju så gärna se det där pluset! Är ju jättelångt till januari. Enda fördelen är väl att jag kan dricka vin till jul å inte behöver tänka på att dölja nått för släkten då. På onsdag blir det ett nytt test. Visar det negativt så inväntar jag mensen.
På tal om test så ser jag fram emot Att se en bild på ditt digitala test imorgon :) så kul att någon här i gruppen plussat! Har nog glömt säga grattis kom jag på så, GraTtis!! =D