Någon mer som har bebisverkstad nu
Men gud beklagar verkligen :(.. hoppas de stannar kvar för dig denna gången!
Okej tack snälla för svar!
Men gud beklagar verkligen :(.. hoppas de stannar kvar för dig denna gången!
Okej tack snälla för svar!
En fråga till alla nu i pandemin.
Får ni ha med er partner vid ultraljud/ bm besök? Det får inte jag (ska dit i februari) tänkte om det är olika
Nu första tidiga vul jag ska på blir jag ensam. sedan vet jag faktiskt inte. i somras sa de att jag skulle få ha min man med mig vid nästa graviditet så jag hoppas han får vara med vid senare ultraljud.
Alltså fy fan för rödbetor!
Missförstå mig rätt jag älskar rödbetor. Blivit rödbetor med gratinerad getost både middag igår och lunch idag, men precis nyss när jag gick på toa sjönk hjärtat ner till fotknölarna. Det va helt rött! Tills jag kom på, Rödbetor! Sista gången jag äter det de närmaste 8 veckorna.
Jag har ringt nästan direkt. Kändes riktigt trist förra månaden att lämna återbud för mf. Men vilk inte riskera att bli utan kub pga att det saknas tider. första tiden som fanns nu när jag ringde för inskrivning/hälsosamtal va när jag är i v 8+6 och där jag går får man inte boka Kub förrän man varit på sitt första besök och ja det är ju oftast ont om tider för just det så känner att det är i senaste laget. Kommer förmodligen inte få mäta nackspalten förrän i v 13+ :/
Vilken hemsk rädsla att bära på. Kommer medicinen att motverka det så att bebisen förhoppningsvis inte föds för tidigt? Försök att inte oroa dig för barnen, den korta tiden kommer absolut inte påverka dom i långa loppet och dom kommer få ett litet syskon att älska och ha kul med!
Vet att ni redan skrivit detta men ni som nu fick plus, när upptäckte ni plusset och när/om kände ni era symtom?
Tack, ja nästa månad ska jag ligga kvar med rumpan i vädret i minst 10 minuter haha kanske kan ge simmarna lite skjuts på vägen, det fungerade förra gången!
Har också legat kvar minst 30 min innan jag gått på toa, så verkar ju vara något magiskt med det ;)
Nån av er gravida som mår något illa eller ont i brösten ännu? Är 5+0 idag men har bara molvärk än som symtom och är sååååå orolig för att jag ska få ma/mf :( känner efter fler symtom hela tiden men inget och efter allt så kan jag verkligen inte slappna av :?(