Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Stort tack!!
Så fantastiskt! Var det samma dos på Letrozol denna omgång som tidigare?
Ja, enkel dos och ovitrelle :)
Okej :) mysigt med septemberbebis :)
Grattis till plusset!
Ja får hoppas att det håller sig hela vägen nu :)
För den som letar symtom: i lördags v 7+2 kom mitt illamående och ont i brösten för mig. Förutom mensvärk då men det har jag ju även när jag ska få mens. Så symtom måste man inte få tidigt i graviditet, ville jag framföra :)
Det måste du tänka att det gör :) och gör INTE som jag, gör en massa test och analysera styrka hit och dit, eller kolla så veckorna ökar med digitalt. Det skapar bara en massa oro, har varit säker flera gånger jag fått missfall men idag fick jag se ett tickande hjärta på vul <3
Åh va härligt! Nej jag tog ett digitalt med veckor idag mest för att bara få det mer bekräftat än strecken bara :) Har skickat ett mail till kliniken men dom har julstängt till på torsdag så bara vänta :)
Ja det var så lättande att se!
Det låter bra :) rekommenderar inga fler test iaf ;) ja då är det som du säger bara att vänta, och passa på att njuta nu <3