Inlägg från: Anonym (op) |Visa alla inlägg
  • Anonym (op)

Hur länge kan man ha sex utan att vara kåt?

Anonym (Undrar) skrev 2020-09-07 21:43:13 följande:

Hade hoppats på att min lust skulle komma tillbaka genom att ?tvinga? mig till sex men det har den inte gjort, gått ett halvår nu och jag har haft sex utan att själv vara kåt. Är det bara att fortsätta eller vad ska man göra?

Tvinga sig brukar ge motsatt effekt tycker jag. Sluta med det.
  • Anonym (op)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-07 21:51:38 följande:
    Nu menar jag inte att jag verkligen tvingar mig, jag vill ju ha sex men kan av ngn anledning inte bli kåt. Har läst att det ska vara effektivt att ha sex ändå för att få tillbaka lusten plus att min gynekolog rekommenderade det, att det bara är att ha sex oavsett lust eller inte så skulle tydligen lust och kåthet komma tillbaka.
    Jo, jag fattade hur du menade. min upplevelse är att det där med tvinga fungerar om det får en att känna lust. Som när jag ammade så var min lust svag liksom, men om vi väl började ha sex så blev jag kåt liksom under sexets gång. Är det inte så att det fungerar så har jag svårt att tro på metoden.
  • Anonym (op)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-08 19:27:07 följande:
    Ok, jag vet dock inte hur jag ska kunna bli kåt, jag känner mig helt avstängd liksom. Oavsett så behöver min partner sex så måste ?ställa upp? ett par ggr i veckan.
    Fan vad hemskt det där låter.

Kan han inte onanera så att din lust får komma ikapp? Du kommer ju aldrig bli kåt när det finns så mycket krav i det hela.
  • Anonym (op)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-08 20:31:10 följande:
    Ne vill inte låta honom göra det, förhållandet är ganska nytt. Och sen tror jag inte min lust skulle komma tillbaka bara sådär heller. Så att ta bort sexet skulle inte fungera alltså. Får kanske bara inse att min sexlust helt försvunnit.
    Men hade du inte lust i början heller?
Svar på tråden Hur länge kan man ha sex utan att vara kåt?