Positivt efter en timme??? Äl+7
Kan detta vara positivt?? Någon som har erfarenhet av clearblue (testa tidigt)??
Jag fick alltså inget resultat förrän efter en timme!
Kan detta vara positivt?? Någon som har erfarenhet av clearblue (testa tidigt)??
Jag fick alltså inget resultat förrän efter en timme!
Hej! Tyvärr inte. Det står i instruktionerna att man inte får avläsa testet när det gått längre än en viss tid, för då kan just såna streck uppstå.( Strecket hade varit bredare också isf, lika brett som kontrollstrecket.)
Ett svart vitt också!
Jag tycker man ser strecken utan speciellt stor ansträngningen ;) visade det röda testet direkt eller också efter någon timme?
Jag gjorde ett test på äl+8 tror jag det var. Vet att man inte ska titta på testen efter tiden gått ut men sneglade på testet på kvällen efter flera timmar gått och såg ett svagt plus. Tänkte dock att det inte räknades. Fick dock ett tydligt plus några dagar senare :) Så inte omöjligt att du får tydligt plus om några dagar närmare BIM :)
Ååh då tror jag definitivt att du är gravid!! Du får uppdatera oss ;) så man får gratulera<3
Jag fick ett streck efter 1 h jag också, och i mitt fall var det tyvärr ingen graviditet. Men hörde av flera andra då att många som hade fått det faktiskt visade sig vara gravida - och det svaga strecket på det andra tester tyder ju verkligen på att det är något!????
Så nervös jag blir!! Men glad!!!
Nej vad tråkigt! Hur många dagar har du kvar till BIM? Tänker att det fortfarande kan vara lite tidigt att dra slutsatser?
Nej vad tråkigt! Hur många dagar har du kvar till BIM? Tänker att det fortfarande kan vara lite tidigt att dra slutsatser?
Men fota testen! Om de var svaga redan i tors borde de vara ganska starka imorgon bitti!