Osäker vid dejting
Tycker inte det stämmer. Hade Tinder ett halvår. Träffade noggrant utvalda män, låg med dem på andra dejten oftast... Jag upplever att alla blev väldigt kära och bara ville gå fort fram. Jag ville inte ha en relation utan ville ha skoj och skönt sex. Vet inte om det blev någon instinkt hos männen att försöka ?fånga? mig. Mitt tips är att inte signalera för tydligt att du letar en relation. Att vara lite otillgänglig finner många attraktivt. Man ska inte spela spel men att chilla och bara njuta är en melodi som gjort männen jag dejtat väldigt på.
Om TS vill börja dejta seriöst så börja sätt tydliga mål i livet, vill du bli duktig på löpning ex sätta tider på Strava, lära dig mtb, landsvägscykling etc. eller flytta till någon ny stad för bättre gemenskaper? Hänget med tjejgänget (antar att du har flest tjejer som vänner) kanske pressar dig till saker du själv inte vill? När du står där redo för det stora klivet MÅSTE du ha utforskat ditt inre med vad DU vill. På ren tur kanske du kan finna någon härlig kille som influerar dig men då MÅSTE du vara redo på att ställa upp!