Osäker vid dejting
Hej! Jag har varit singel i 8 månader nu och blivit ?bränd? flera gånger under dessa månader. Innan den här singelperioden så har jag alltid varit rätt självsäker, Jag har inte haft svårt att träffa någon och har i princip haft pojkvänner på löpande band. Jag har nu haft tinder och dejtat, vissa längre perioder och andra bara några gånger. Jag blir osäkrare och osäkrare ju längre tiden går. Jag dejtade en kille i två månader som inte ville ha något seriöst. Sedan var jag på några dejter men ingen kändes bra, efter det träffade jag en kille där jag kände direkt att jag var intresserad men han slutade skriva efter att vi låg.. Nu senast så dejtade jag ytterligare en kille i två månader som avslutade det hela ganska abrupt. Jag vågar inte träffa någon mer. Jag har så mycket kärlek att ge men de jag tyckt om under den här tiden verkar finna mig måttligt Intresserad? Nu har jag träffat en kille igen och jag känner inte igen mig själv. Jag är orolig och nojig. Jag förutsätter numera att han kommer att dissa mig och går och ?väntar? på det. Asså hur ska man våga ge sig ut gång på gång med risk att bli dumpad? Från att ha rätt bra självförtroende gällande killar så är jag så sjukt osäker.