Vad får er att bli kåt?
Med dig framför mig skulle jag njuta, det är en sak som är säker. Kan tänka mig den behandlingen just nu faktiskt. Blev så kåt av det du beskriver ;) Min hand i din nacke?
Med dig framför mig skulle jag njuta, det är en sak som är säker. Kan tänka mig den behandlingen just nu faktiskt. Blev så kåt av det du beskriver ;) Min hand i din nacke?
Vill du skriva privat? :) Vill upptäcka mer av dina drömmar :)
Försöka går ju ;) Kom nu. Sjukt sugen på din mun ;)
Hur gammal är du förresten? ;)
Jag älskar att kåta upp den andra med speciella blickar och rörelser. Ju mer jag ser att han vill ha mig ju kåtare blir jag.
Som jag skrivit tidigare. Jag blir kåt av kåtheten. Både min egen kåthet men även att se andra bli kåta. Triggas därför ofta när jag ser amatörporr, sexchattar eller flirtar irl.
Att se sin partner njuta är bland det läckraste som finns så nummer ett för mig är helt klart avsugningar. Blir otroligt kåt av att ta en hård kuk i min mun. Ofta kommer jag utan någon annan stimulering än att bara bli mun och halsknullad.
Wow, spännande
Amen to that! Det är därför det är så otroligt roligt att retas! Irl med lite tafsande, flirtande, snuskiga kommentarer, sms, eller under själva lekan...
Men asså + 1 på den!!! Varför är det så många som INTE gillar att hångla???
Det kan va asdirty och dessutom är det såååå hett att se glöden i den andras blick... dra sig undan lite, nudda läppen lite, ett tag i håret...
Sen lite tafsande på det... Fan... nu vart jag hård på jobbet ju!
Jag blir kåt av dig Kåtfia ;)
Har hört att du ska va en kul typ!
Har ju skrivit i tråden tidigare men något som alltid går hem hos mig och gör mig otroligt jäkla kåt, är rösten, dialekten eller brytningen. Det förför verkligen mig. Halva inne, för att köra ett klassiskt uttryck:)
Sen det här att se en annan människa njuta, en person som vågar ge sig hän är bara så läckert.
Ögonkontakt, när man vågar hålla kvar blicken den lääänge. Hångel med kläder på (underskattat). Att bli omhändertagen av flera personer samtidigt,. Att ge och få oralsex. Att någon ser på....