Inlägg från: Letitdream |Visa alla inlägg
  • Letitdream

Vad får er att bli kåt?

Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-09 23:48:20 följande:

Jag blir kåt av själva kåtheten. Att våga släppa på alla hämningar. Sen blir jag fruktansvärt kåt av att suga kuk. Jag fullkomligt älskar det. Går för mig många gånger genom den egna njutningen tillsammans med partners njutning. Så jäkla skön känsla.

Shit vad det här gjorde mig kåt Fia. Jag älskar när tjejer uttrycker sin lust och bara släpper hämningarna :)
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 10:40:07 följande:

Härligt att va lite små kåt så här en lördagsmorgon..

Förutom det ovannämnda, vad är det mer som gör dig kåt?

Visst är det :)

Älskar verkligen en riktigt skön avsugning av en tjej som uppenbart älskar det. Gillar att få retas och egga. Att bli teasad själv är också så upphetsande. Och veta att tjejen blir kåt av min kåthet. Att man triggar varandra.
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 10:57:22 följande:

Ler, just precis så. Man triggar varandra.. Tänker att teasa ingår liksom. Från båda parter. Men det får inte bli överdrivet.

Jag har kommit flera gånger genom avsugning och ingen annan stimulering. Gillar också när det övergår i ren munknullning. Älskar känslan att knappt kunna andas :)

Du triggar mig just nu kan jag säga ;) Vad är det du gillar med att suga kuk och vad gör dig upphetsad utöver det?
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 11:11:05 följande:

Smaken- doften av kuk gör mig otroligt upphetsad. Men framförallt att se sin partner njuta och ge sig hän. Släppa allt för en stund. Sen gillar jag ju som sagt att ta kuken långt ner i halsen så man få jobba lite kräkreflexerna. En utmaning som jag fixar alldeles utmärkt... har jag hört:)

Med dig framför mig skulle jag njuta, det är en sak som är säker. Kan tänka mig den behandlingen just nu faktiskt. Blev så kåt av det du beskriver ;) Min hand i din nacke?
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 12:32:32 följande:

Låter som en deal. Man kan ju alltid drömma :)

Vill du skriva privat? :) Vill upptäcka mer av dina drömmar :)
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 13:14:00 följande:

Låter ju lockande.. :)

men försöker att hålla mig till att skriva i öppna trådar.

Försöka går ju ;) Kom nu. Sjukt sugen på din mun ;)
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 14:09:49 följande:

Absolut, cred till dig för att du fråga :)

Hur gammal är du förresten? ;)
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 14:52:42 följande:

Hur tänker du nu...?

Bra att veta ålder så du kan drömma om hur jag suger av dig eller? :)

Är 70- talist

Just så! Nu blev drömmen ännu sexigare. Ser dina läppar och händer framför mig. Min fantasi om riktigt sköna avsugningar har ökat sista tiden och det är just det du beskriver som är min stora turn on ;)
  • Letitdream
    Dreamday skrev 2020-10-07 18:52:22 följande:

Jag älskar att kåta upp den andra med speciella blickar och rörelser. Ju mer jag ser att han vill ha mig ju kåtare blir jag.

Det där är så himla upphetsande! När det görs lekfullt, retfullt och sensuellt. =)
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?