Inlägg från: Anonym (enriktigkarl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (enriktigkarl)

Vad får er att bli kåt?

Anonym (olydig) skrev 2020-08-31 19:05:01 följande:

En bra omgång smisk är inte fel.

Har haft fantasier om en man på jobbet som är lite väl uppmärksam mot mig.
    Skulle vilja ge honom lite kontroll, t.ex. att han kan bestämma något jag kan ha på mig (synligt eller under) som skulle göra honom lite extra kåt att tänka på under arbetsdagen. Kort kjol, lätt genomskinlig topp, höga klackar eller vackra naglar om han nu skulle vara lagd åt det hållet. Kanske urringat och en liten flash om jag är på humör.

Sen hem och bekänna det för min man och få mitt straff. 

Jag kallar det ett möjligt win-win-win-scenario faktiskt.

Vad hindrar dig?
  • Anonym (enriktigkarl)

Finns inget som jag blir mer kåt av än att partnern är kåt.

• Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Oskyldigt) skrev 2020-09-24 21:01:48 följande:

Ja blir galet kåt när min kvinna blottar sig oskyldigt utan att veta om det. Exempel: När hon städar hemma utan BH och böjer sig så man ser brösten i den öppna urringningen på tröjan. Eller när de öppna sov shortsen har glidit upp när hon sitter i soffan så man får se lite av musen.

Men det bästa är när hon kollar porr på TVn via Chromecast och onanerar när jag spelar online med kompisar i rummet bredvid. Så sexigt när jag kommer förbi för att hämta något från kylen och hon total ignorerar mig och fortsätter med sina leksaker. Brukar alltid smaka lite på henne då, he he.

Menar du att hon sitter och kollar på porr och onanerar när du har kompisar hemma?
    Är det så tror jag ärligt att hon vill bli påsatt av er alla, har du frågat henne?
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (MaNNe) skrev 2021-05-03 17:38:31 följande:
    Blir ofta kåt av att veta att min sambo är kåt. Ibland, inte jätteofta, så brukar vi skicka lite meddelanden till varandra med antydan att man är sugen. När hon skriver att hon vill, då brukar jag bli kåt med!
    Håller med, finns inget man blir så kåt av som att känna sin partners kåthet.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?