Anonym (S) skrev 2020-09-23 13:23:45 följande:
Förstår det. Men även fast sådana saker gör det svårt att gå isär så skulle din situation bli sjuk mycket svårare om du råkar vara otrogen. Släkt och vänner får oftast veta sanningen tillslut och att du kanske skulle såra din tjej rejält mycket mer genom att vara otrogen än att bara skilja dig och avsluta det rakryggad och ärlig.
Egentligen är det ingenting som gör det svårt för oss att gå isär mer än att jag älskar honom. Det är lixom på sexbiten som vi missförstår varandra och eftersom vi inte varit tillsammans så länge har jag ännu hoppet uppe.
Men ibland funderar jag på om jag bara är sån som person som gillar tanken på att göra det förbjudna och spännande. Innan jag var i ett förhållande så hade jag aldrig nåt problem att bli kåt, då kändes det lite förbjudet och spännande att ha sex med olika killar utan att vilja ha ett förhållande med dem. Särskilt när vissa blev förälskade i en och ville ha ett förhållande och man visste det men fortsatte att komma och gå som man ville. Det var riktigt bekräftelsegivande och upphetsande.
Håller med i allt du säger, och har inte varit otrogen än heller, men lusten för henne finns absolut.
Var du en populär snygging alltså som fick killar till höger och vänster ;)