Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Vad får er att bli kåt?

Att fantisera om den snygga kollegan. Är tött på min o killens sexliv...

• Anonym (S)
    Anonym (Y) skrev 2020-08-29 21:26:36 följande:

Att höra granntjejen ha sex. Att se en stor rund kvinnorumpa guppa rejält under gång.

Du kanske är min granne hahah, det är inte riktigt så ljudisolerat som man kunde önska
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 00:14:36 följande:

Då är vi (minst) två här då. 

Har också en kollega jag är kåt på.

Vad är det du är trött på?

Skönt att inte vara ensam.

Han vill ha sex hela tiden och blir offended när jag säger att jag inte vill. Han klarar inte av att lägga ner nån ansträngning på det medan jag gärna vill lägga ner lite tid när man gör det och hålla det lite spännande under tiden. Han vill lixom bara göra det fort men ofta :/
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 00:26:45 följande:

Förstår, här blir det mer sällan än ofta.

Hur länge har ni varit tillsammans?

Han är inte intresserad av att diskutera ert sexliv, utveckla det?

3 år. Jag har pratat med honom om det och det blir lite bättre ibland och ibland inte. Men bland annat hans gnäll och beteende de gånger jag inte velat ha sex gör mig så avtänd på honom. Det fungerar dock ganska bra när jag fantiserar om kollegan men det känns ju inte hållbart. Man kan ju hoppas att sexlivet blir bättre nån gång.
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 00:26:45 följande:

Förstår, här blir det mer sällan än ofta.

Hur länge har ni varit tillsammans?

Han är inte intresserad av att diskutera ert sexliv, utveckla det?

Vad är det som får dig att bli kåt på kollegan. Är det trots att ditt förhållande/sexliv är bra eller är de lite på grund av att det inte är så bra?
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 00:37:14 följande:

Knivig men rätt vanlig sitts tyvärr.

Skulle du kunna vara otrogen tror du?

Hur tillfredsställer du dig då?

Japp kan tänka mig det...

Jag ser ju inte mig själv att kunna göra en sån sak. Skulle nog göra slut innan i så fall. Kollegan har tjej så det skulle då inte kunna vara med honom heller.

Själv, när han är på jobbet.

Hur gör du?
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 00:47:04 följande:

Blir ju att tillfredställa sexbiten så gott det går, tex genom att diskutera med andra i samma sitts med samma behov och intressen här. 

Blir det ofta soloshower då?

Okej, hur länge har ni varit tillsammans? Hade du kunnat vara otrogen?

Ja det blir ju det:)
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 00:52:50 följande:

10+ år

Jag har en tjej jag är väldigt förtjust i, precis som för dig.

Dags att köra på snart då?

Så du hade kunnat vara otrogen om kollegan var intresserad?

Redan gjort:)
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 01:08:15 följande:

Hon är intresserad, vet ej, är kåt på henne helt klart, och har känslor. 

Gick det bra? haha

Brukar du kolla porr eller använder du din fantasi?

Jaha, har du funderat på att gå isär med din nuvarande? Vad är det som gör att ni fortfarande är tillsammans?

Nä fantasi.
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2020-09-19 09:37:59 följande:

Familjesituation, lång tid, osäkerhet, släkt och vänner är kategorier som gör det mer komplicerat.

Hur ser din situation ut?

Förstår det. Men även fast sådana saker gör det svårt att gå isär så skulle din situation bli sjuk mycket svårare om du råkar vara otrogen. Släkt och vänner får oftast veta sanningen tillslut och att du kanske skulle såra din tjej rejält mycket mer genom att vara otrogen än att bara skilja dig och avsluta det rakryggad och ärlig.

Egentligen är det ingenting som gör det svårt för oss att gå isär mer än att jag älskar honom. Det är lixom på sexbiten som vi missförstår varandra och eftersom vi inte varit tillsammans så länge har jag ännu hoppet uppe.

Men ibland funderar jag på om jag bara är sån som person som gillar tanken på att göra det förbjudna och spännande. Innan jag var i ett förhållande så hade jag aldrig nåt problem att bli kåt, då kändes det lite förbjudet och spännande att ha sex med olika killar utan att vilja ha ett förhållande med dem. Särskilt när vissa blev förälskade i en och ville ha ett förhållande och man visste det men fortsatte att komma och gå som man ville. Det var riktigt bekräftelsegivande och upphetsande.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?