Inlägg från: Anonym ((mogna fruar)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((mogna fruar))

Vad får er att bli kåt?

Att hon är åtminstone 15 år äldre...... Och gift.

• Anonym ((mogna fruar))
    Anonym (Frågliz) skrev 2020-09-10 14:10:16 följande:
    Är det tanken på att hon är gift som gör dig kåt? Att knulla frun bakom makens rygg?
    Ja, det också. Och inget är som att få "återuppvecka" en medelåldres kåt kvinna som har varit seksuellt hungrig och längtande över längre tid. Sexet blir aldrig så eldigt och passionerad som då. Att se glansen i deras tårvåta ögon eferåt, är som en drog. Man känner sig nästan som Gud.
  • Anonym ((mogna fruar))
    Anonym (Happy) skrev 2020-09-25 18:15:52 följande:

Jag blir så upphetsad av kvinnor med mycket smink

+1    
    Mogna kvinnor lte "lyxiga" i sin klädsel, smink och smycken.
  • Anonym ((mogna fruar))
    Pippo06 skrev 2021-05-01 14:30:54 följande:

Jag blir alltid mer kåt än vanligt när jag haft trekant med kvinna i centrum. Helst en kvinna som är gift eller sambo. Man ser den där extra glöden i deras ögon och glupskheten när de får två

Ingen trekant för mig, men annars håller jag helt med. Upptagna kvinnor, åtminstone 15 år äldre. När dom får återuppleva att bli knullad av ett bultande jättestånd ;).  Gud vad eldig sex det kan bli.
  • Anonym ((mogna fruar))
    Pippo06 skrev 2021-05-01 15:00:49 följande:
    Ja, visst blir det speciellt..? Har även varit med sådana kvinnor där de tagit bilder och skickat till mannen som suttit hemma och kåtat upp sig
    Ok, tycker dock det är mera spännande och upphetsande när det är hemligt och förbjudit.  Tänder och blir triggad av deras otrohet.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?