Troligtvis vårt 5 missfall
Hej,
Har under det senaste året gått igenom 4 missfall, varav ett X där jag förlorade min högra äggledare.
Vi har fått trombyl & progesteron, i slutet på juli plussade jag igen ? har sedan dess ätit trombyl och progesteron vaginalt. Igår gick vi in i v 7 och jag började blöda. Inte som jag gjort tidigare, tidigare har det mer varit klumpar men nu rinner det när jag kissar men kommer inte så mycket i bindan. Jag är ju väldigt säker på att det är miasfall, vi har ett tidigt vul på måndag så får svar då.
Nu till min fråga, i våras skulle vi få vår sk missfallsutredning, men den blev såklart avbruten pga covid.. och nu har vi alltså inte fått hjälp med ett smack. Känner mig så övergiven av den svenska vården och tycker det är förfärligt att inte då hjälp.
Ni som har fått en missfalssutredning, hur har den gått till? Hur många besök har ni gjort osv? Jag har ju ingen aning om hur denna utredning går till och har därför svårt att ställa krav på reproduktion vad jag kan kräva att få..
På förhand tack.
?
#längtanefterbarn #missfall #utomkvedshavandeskap #längtaneftervårtregnbågsbarn #missfallsutredning