Här är vi alla ovänner
Detta är tråden där du får beklaga dig över saker som du stör dig på. Här debatterar du och säger vad du verkligen tycker. Ämnet är ditt.
Detta är tråden där du får beklaga dig över saker som du stör dig på. Här debatterar du och säger vad du verkligen tycker. Ämnet är ditt.
Du kan dra åt helvete din djävla råtta! Är det någonting jag verkligen hatar är det trådar som denna.
Du kan dra åt helvete din djävla råtta! Är det någonting jag verkligen hatar är det trådar som denna.
Förstår inte skillnaden på denna tråd och andra trådar....
Hur fan kan man vara så korkad att man stödjer/tycker Trump är bra? Trump är en idiot, och om man tycker Trump är bra som president är man också en idiot.
Hur fan kan man vara så korkad att man stödjer/tycker Trump är bra? Trump är en idiot, och om man tycker Trump är bra som president är man också en idiot.
Förlovning=att man har bestämt att man ska gifta sig
Man kan visst bli tvingad att gå till BUP, jag blev det(en person i en tråd skrev att man inte kunde det)
Att när man frågar efter källa, och den personen säger att jag är källan, det är pinsamt korkat
Max gör Sveriges tråkigaste, poänglösaste hamburgare som smakar ingenting.
Jag har frågat många ggr och fortf inte fått ett enda (klokt) svar farför någon ska välja Max när det finns tillräckligt m. riktiga, etablerade kedjor....
Ja, förutom öppetdidera då.....
Jag har frågat många ggr och fortf inte fått ett enda (klokt) svar farför någon ska välja Max när det finns tillräckligt m. riktiga, etablerade kedjor....
Hatar människor över lag, idioter överallt
Hatar alla jävla idiotjävlar som traskar rätt ut i cykelbanorna.
Nästa gång kör jag på en av er jävla råttor!
Hej alla idioter, hoppas ni har det dåligt. Skriv inte här igen annars kommer vi ha problem.