Girlingrouble skrev 2020-08-20 14:50:20 följande:
Nja, nej men det kan jag väl inte påstå, dricker när jag blir bjuden på typ. Det är de enda gångerna.
Fast jag vill ändå inte tro att det har med min övervikt att göra. Det är sen förra året jag blivit överviktig. Men innan dess vägde jag mellan 58-64kg och de gjorde jag sen 14 års ålder. O har som sagt aldrig blivit gravid, och har slarvat väldigt mycket med skydd. Därmed vet jag att det inte är killen det är, utan att det är mig som felet ligger hos. Men får ju bara till svar att jag är ung och har tid på mig. ja... men det är väl jag som bestämmer när jag är redo och vill starta en familj. Jag har fast jobb, delar lägenhet med min sambo och är nu redo o starta en familj. Det var därför jag tänkte om det är någon som fått hjälp tidigare som vet vart man kan vända sig för hjälp ??
Ja, det är tråkigt när vården inte vill hjälpa till, jag var 23 när vi började försöka och 24 när vi sökte hjälp.
Har du testat gå till en privat? De kan kanske hjälpa med en utredning iaf. Men det vill nog att ni ändå ska ha försökt aktivt under ett års tid innan ni söker hjälp, det du kan söka hjälp för är ju din oregelbundna mens.
Men gå inte med på att ta något som heter provera, en hemsk "medicin", som ger hemska biverkningar.