babybel95 skrev 2020-10-15 09:05:07 följande:
Åh, vad tråkigt att läsa. Tillåt dig själv att vara ledsen om det är så du känner och när det känns bättre så på't igen. Vi finns här och stöttar om du behöver det.
Vad ärligt att du fick till ett bra samtal med sambon. Skönt att ni fick reda ut det så du slipper fundera och känna dig ensam i denna resa.
Min mens är idag slut (tror jag) blöder inget än sålänge iallafall. Så en lång väntan på min fertila vecka nu.
Ja det kändes tungt. Eller ja tungt när jag börjar räkna på hur många kliniska graviditeter, mf och MA jag har haft hittills.. :( men det är ju inte så mycket annat vi kan göra än att försöka igen. Är på CD07 och ska börja äl-testa på lördag men mitt fertilitetsfönster är på hela 11 dagar än så länge så det är en lång väntan..
Tur jag jobbar natt nu, då hinner man inte tänka så mycket.
Vad ni är goa, det känns så skönt att inte vara ensam i det här. Alla tankar och känslor. Känne rmig okvinnlig, som om det är något fel på mig. Vet rent rationellt att det är dumma tankar men kan inte hjälpa det.
Så tråkigt med mensen. :( man blir lika besviken varje gång tycker jag. Nu är jag nyvaken och ding i huvudet efter 3 jobbnätter men hade du bara mens idag? Är den redan slut? Kram på dig!