Dhalia skrev 2020-08-19 21:43:20 följande:
Ja de väldigt skönt. Vi fick besked idag om att en gick till frysen så vi blev överlyckliga, första gången för oss :)
De blev långt räknat från äggplocket. Vi gjorde äggplock 10/8 återföring 13/8 med 3 dagars å testdag redan 26/8. Vi går privat nu men när vi gjorde på Sahlgrenska fick vi ganska långt till testdag.
Dem odlade till dag 6, vet inte om de betyder något dåligt eller om dem typ kollar om någon mer utvevklas. Har ingen aning hur med väljer när dem ska frysa in. Någon som vet?
ok... ja då förstår jag att du tyckte mitt var långt. Våra var ju väldigt olika långa ..
Ja, det verkar skönt med kortare :) ruvardagarna är något av tortyr. Jag går också privat , på Stork Klinik i Köpenhamn.
Nä man förstår inte riktigt hur de väljer , när de odlar . Jag odlade fyra st. En har jag i magen på dag 5. En åkte i frysen som blastocyst dag 5, en slängdes dag 6 trots att det var en blastocyst ... och en utvecklades inte normalt.
Men jag tänker att vi måste lita på att de som de väljer att återföra eller frysa har bäst chans att överleva :)