Orosanmälan från bvc
Bup? Varför skulle de behöva kontakt med dem? Barnet har ju redan diagnos.
Bup? Varför skulle de behöva kontakt med dem? Barnet har ju redan diagnos.
Men alltså, "Mars" har ju visat på hur mycket som helst efter att hon (?) först påtalade sitt tvivel om din äkthet.
DÅ valde du att backa och skriva "whatever".
Nu vet vi iallafall allihop att du bara är en amatörsoctant, tack för klargörandet!
Nej, du har uppfattat det fel.
Min BEKANTA, inte min väninna, hade ett kortare förhållande med denna man. Han är inte barnens far. De var ett par i ca ett år och barnen var mellan 10 och 16 år.
Barnen bönade och bad att få stanna i sitt trygga hem, där modern tagit tag i sig själv när karlsloken äntligen åkt ut.
Det fanns inget aktivt missbruk.
Sen vill jag påpeka att jag alls inte är rabiat. Jag är däremot djupt engagerad, inte i bekantingens fall längre då hennes ungar numera är vuxna, men rent generellt.
Jag har stor koll på vad som gäller och lika stor koll på hur fel det kan gå.
Så sluta skriva en massa skit som du fabrikerar i din egen fantasi.
Äh, lägg bara av.
Den som framstår som rabiat är inte jag.
Anekdoter är en sak, det jag pratar om är verkligheten. Verkligheten. Sug på den du.
Nej, du har uppfattat det fel.
Min BEKANTA, inte min väninna, hade ett kortare förhållande med denna man. Han är inte barnens far. De var ett par i ca ett år och barnen var mellan 10 och 16 år.
Barnen bönade och bad att få stanna i sitt trygga hem, där modern tagit tag i sig själv när karlsloken äntligen åkt ut.
Det fanns inget aktivt missbruk.
.
Vill här påpeka att vi är två soc i tråden, en utan punkt och en med punkt som är jag. Det var inte jag som särskrev, även om just särskrivningen är irrelevant i sammanhanget.
Ett barn med autism tillhör efter diagnos habiliteringen, inte BUP och därmed ligger barnet under LSS, därav att jag funderade på om du var socionom. Men det kanske skiljer sig i landet?
Även ett barn som tillhör LSS kan ha behov av BUP.