Inlägg från: Anonym (Realist med öppna ögon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realist med öppna ögon)

Varför mest flykting män?

Det är snart slut på pengarna och de flesta som kommer hit drar inte in något matnyttigt mer än att vattenpips försäljningen ökat mest av alla artiklar de senaste 3-4 åren.

Så det lär minska rejält massinvandringen framöver då socialbidragen kommer ner på samma nivåer som fattig pensionärerna lever på

Finns intressanta artiklar i Expressen som belyser problemen så detta är inte tagit i luften är väl enbart någon tok som fortfarande inte vill eller vågar ändra uppfattning fast även dom mest inbitna börjar bita sig i läppen för att forfarande försvara urholkningen

Xenia skrev 2020-08-14 00:34:16 följande:
    Det där är en usel logik. Ingen annan än de kriminella själva är skyldiga.

Vi har inte ens poliser att utvisa alla som ska utvisas. Och vad gör vi om ursprungsländerna vägrar att ta emot dem?

Man kan inte bli av med det medborgarskap man en gång fått. Inte enligt svenska lag iaf.
    Jösses just sådana påståenden och likgiltighet inför vad som sker idag är vad politikerna dryftar om så du borde satsa på en politisk karriär där sitter man med skygglappar varken ser,hör eller uttalar sig trots statistik som visar vad som sker.

Det är inte så svårt idag att få fram fakta och detta kostar oerhörda insatser från samhället idag men. Vid nästa val röstar iaf jag på ett nytt parti för första gången då ingen annan verkar bry sig...
    storpappan skrev 2020-08-14 10:30:11 följande:

En annan populär "Bagdad-Bob" självklart anställd på BRÅ som SVT och övrig media alltid plockar fram som gubben i lådan. Men inte många som ser honom som trovärdig längre.

Ja vad ska man säga räknar man alla brott möjligtvis så kanske det icke ökat då poliserna idag inte hinner ta mindre brott, folk anmäler inte längre likt mig själv då någon förra veckan stal saker ifrån min båt. Men räknar vi in mord, sprängningar,rån mot äldre,narkotikabrott,våldtäckter , hot mot yngre med förnedring då behöver man inte vara Einstein för att inse att en markant ökning har skett 
Svar på tråden Varför mest flykting män?