Inlägg från: Anonym (Kvinnlig stridspilot) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnlig stridspilot)

Män, vad runkar ni helst till?

Nu vill jag se vad Familjelivs män svarar. Runkar ni hellre till en riktig rumpa som inte är speciellt vacker (platt), eller runkar ni hellre till en animerad rumpa som är jättesnygg (bubbelrumpa)? Är det viktigare hur rumpan ser ut, eller är det viktigare att kvinnan är verklig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad runkar ni helst till?
    Anonym (Vem bryr sig?) skrev 2020-08-08 16:16:25 följande:

Jag tror inte att någon här förutom du TS är intresserad av att veta det heller. Håll din fantasier för dig själv! Ingen bryr sig om vad äckelmän runkar till.

Om du inte bryr dig går det utmärkt att inte svara i tråden som du inte är intresserad av. Varför hata?
    Anonym (Jerkoff) skrev 2020-08-08 16:25:24 följande:

Röstade på den riktiga tjejen. Men det är inte så noga. Beror på om filmklippet är sexigt, då kan jag runka till animerat också.
    Fantasier är just fantasier, vad som helst kan hända i ögonblicket.

Men du röstade på den riktiga tjejen därför att hon faktiskt är en riktig person? Eller var det för att hennes rumpa ser bättre ut?
    Anonym (Man) skrev 2020-08-08 16:27:04 följande:

Den animerade. Platta rumpor är galet avtändande för mig... vad ska jag göra med den liksom?

Du kan väl inte göra någonting alls med animerade rumpor? Är ytan så viktig alltså?

Anonym (Man) skrev 2020-08-08 16:42:54 följande:
    Ingen kan väl göra något med en bild överöver huvud taget om det är den typen av logik vi ska föra?
    Men du går bara på ytan? Räcker det liksom med att du ser en rumpa? Behövs inget ansikte, ingen personlighet osv? Jag undrar bara.
    Anonym (Jerkoff) skrev 2020-08-08 16:53:12 följande:
    Jag föredrog egentligen den fylligare rumpan på den animerade tjejen, men just den bilden tilltalade mig inte så mycket. Och det var bara de två att välja på.
    Det är som sagt fantasier, jag har tänt på klipp med både riktiga kvinnor och animerade. Gaysex också.
    Jaha, är du bög? Glad
Svar på tråden Män, vad runkar ni helst till?