• Onemore2018

IVF hösten/vintern 2020

Thessan81 skrev 2020-11-26 14:54:36 följande:

Jag e med osäker om de finns något där inne :(

??
  • Onemore2018
    Thessan81 skrev 2020-11-26 16:16:11 följande:

Inga känningar i brösten längre känns inte som om jag är gravid :(

Samma här :( när jag stoppade upp lutinus nu så var det rosa på applikatorn :( känns så skit det här
  • Onemore2018
    Thessan81 skrev 2020-11-26 21:02:13 följande:

Tack :) Ja just nu ser de mörkt ut men på söndag vet vi :)

Jag håller alla tummarna för dig att det blir eff plus på söndag <3
  • Onemore2018

Man blir knäpp av allt det här :( nu kommer det mörkare i trosskyddet och jag är bara sååå ledsen. Alla symptom borta. Ett enda ägg i frysen fick vi. Men nu har det blivit andra restriktioner på sjukhuset här. Det tar bara ivf behandling på de med medicinsk orsak alltså de med cancer. Så nu kommer vi säkert få vånta länge igen :( jävla corona

• Onemore2018

Japp hel kört det här, nu kom mensen. Var på toan för att göra nummer 2. Hela jag slits iut :( :(

• Onemore2018
    Sussna85 skrev 2020-11-27 10:28:50 följande:

Åh så ledsamt att läsa,det är så hemskt när blodet kommer,när man hoppas och kämpar så för detta.

Stor stor kram till dig! <3

Tack snälla <3
  • Onemore2018
    Thessan81 skrev 2020-11-27 10:31:59 följande:

Beklagar :( jag har fått rosa/bruna flytningar ingen värk än iallafall och ingen riktig mens har kommit igång men man blir nedstämd Så fort man får lite i trosan. Förra gången var med på ruvdag 10 men då fick jag riktig mensvärk och kraftig blödning. Idag ruvdag 11 2 dagar till så är de testdag men känns lite som om hoppet är ute :(

Kram till dig fina, vi finns för varandra <3 jag tänkte att de fick ut 8 ägg, 4 befruktade, 1 i mig, 1 borta och en som inte fixade till frysen och en blastocyat. Hoppas att mitt guldägg ligger i frysen och att det jag hade i magen var ett aådant ägg som inte ville till frysen. Men det är så himöa jobbigt detta
  • Onemore2018

Officiell test dag i morgon enligt sjukhuset men gjorde nu på morgonen. Helt plötsligt visar testet positivt och jag är så arg! Arg för att det äntligen visar positivt men att jag har suttit i helgen med världens mensvärk och fått ut klumpar och blöder som en gris. Det är ju liksom missfall jag fått, bara inte sjukhuset säger åt mig att jag ändå måste vänta till vecka 7 på vul för att testet var positivt för det är ju som sagt kört :(

• Onemore2018
    Clemmentina skrev 2020-11-30 06:58:21 följande:

Åh nej vad tråkigt att du blöder så nu när det äntligen blev positivt. :( Lider med dig! Tror de kommer be dig testa igen om en vecka (eller när blödningen upphört) för att se om det blir svagare eller starkare. Om det är tidigt missfall och kroppen hanterar det själv gör de inte alltid vul. Det behöver inte vara missfall även om det låter/känns som det. Styrkekramar till dig!

Tack snälla <3 det var ett mycket svagt positivt så jag får ringa de och berätta. Är helt säker på missfall.
  • Onemore2018
    Thessan81 skrev 2020-11-30 10:35:52 följande:

Men oj. Det kan ju visas positivt ett tag efter missfall. Jag va med negativ i lördags :( så jävla besviken

Kram till dig fina <3
  • Onemore2018

Nästa vecka är det graviditets test igen för att kliniken bad om det sen får vi se vad som händer i o med corona. Allt känns tungt

• Onemore2018

Nu är jag tillbaka efter att ha varit härifrån sedan det positiva beskedet som blev ett neg. Nu har vi 1 i frysen och vi ska göra FET tror jag man stavar? Jag ska börja kissa på ägglossningsstickor i morgon och hoppas på glad gubbe framöver. Vilken dag sätter man tillbaka ägget på? Det sägs att det tar sig bättre med FET? jag gjorde en tillbakasättande på ett 3 dagars om ajg ej minns fel och det tog sig men blev sedan ett bortfalm

• Onemore2018

Jag blir galet på detta. Jag kissar på clearblue advanced och har 3 stickor kvar men ingen antydan på testet om ägglossning. Dock känns det i hela magen :( någon som använt detta test?

Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020