Always choklad skrev 2020-09-17 21:29:44 följande:
Har ändå överlevt den här dagen. Tror jag visste att det inte skulle bli nån graviditet denna gång redan mån, kanske tidigare. Brösten växte inte å ömmade på samma sätt. (Var bara magen som svall upp, glöm att ha mina skinnyjeans oavsett att de har massa stretch).
Tänkte att tja det är väl olika. Hur har ni upplevt det som fått en graviditet och fästa oavsett om det blev en baby i slutändan eller tidigt eller sent missfall? Har alltid brösten varit starkaste indikatorn?
Har druckit Cola ikväll kommer typ inte sova alls. Kommer nog hänga här. En oerhörd tröst faktiskt att se att man inte är ensam när släkt och vänner kring en känns som rena barnfabriken.
Är egentligen lite anti sociala medier Instagram och Facebook går numera inte sen några år tillbaka. Går inte glädjas med alla barnfam och bäbislycka. Undviker aktivt att träffa folk som har barn under ca 1år. Verkar vara någon form av emotionell gräns för mig då de kan vara på förskolan ungefär..Vet jag låter bitter men ibland kan man behöva skriva av sig.
Fler som ligger vakna?
Håller med om att man får väldigt mycket tröst här. Även om man inte önskar någon att få igenom det här är det fint att veta att det är fler som delar liknande upplevelser. Jag har också mycket barnfabrik runt mig! ;)
Jag blev gravid på mitt första ivf-försök. Har förträngt det mesta men tror symptomen var ungefär som innan mens tills det att jag plussade. Efter det ömmade brösten mer och jag började må illa.
Vad är nästa steg för er? Har ni något i frysen?
Jag ska börja med sprutor igen vid nästa mens. Innan dess ska jag försöka komma igång med lite nyttigare vanor och motion. Sen måste jag försöka sova mer. ;) Hoppad du inte behöver ligga vaken för länge!