Lunaymar skrev 2020-10-19 12:21:39 följande:
Hej!
Jag ser att några har fått +/känner på sig att de är gravida - massa grattis till er och hoppas att allt går bra! :)
Jag började blöda och fick min mens, ännu en månad. Helgen har varit tuff men jag försöker fokusera på framtiden och hoppas att jag snart kommer hitta motivationen. Vi har ett fryst embryo och jag hoppas att den klarar upptiningen. Har ni några tips på vad man ska tänka på vid FET? Börja med några vitaminer och tillskott/akupunktur/preppa slemhinnan med östrogen etc?
Jag upplever att läkaren bara vill köra på men jag tänker att det är viktigt att ta den diskussionen tillsammans och se om vi kan öka våra chanser på något sätt.
Jag måste också säga att det känns riktigt skönt att kunna prata med kvinnor som befinner sig i liknande situationer! Tack <3
Beklagar att mensen kom. Kraaam! Så frustrerande med försök efter försök som inte lyckas. Jag hoppas så innerligt att vi en dag får sitta med våra små nyfödda i famnen och känna att det var värt allt.
Jag har tyvärr inte mycket till tips att komma med. Jag förstår att du vill prova något nytt men jag gissar att du redan har gjort allt i din makt.
För min del känns det viktigt att försöka må så bra som möjligt. Göra roliga saker, äta gott, träna, slappna av.
Blir det FET på en gång i den här cykeln?