IVF hösten/vintern 2020
Va jobbigt, när fick du tid då? Hoppas snart så du inte ska oroa dig för länge.
Åh, värsta känslan den där mensvärken asså.
Jaaaa...och det är vanlig mensvärk,inte växtvärk ifrån livmodern så :(
Va jobbigt, när fick du tid då? Hoppas snart så du inte ska oroa dig för länge.
Åh, värsta känslan den där mensvärken asså.
Håller tummarna för bra besked angående provet!
Jag kände verkligen ingen skillnad på växtvärk och mensvärk när jag blev gravid så helt säker kan man väl kanske inte vara. Håller tummarna när det gäller det också!
Uppdatera hur det går. <3
Härligt att höra! Nu hoppas vi bara att mensen håller sig borta också.
Vad skönt att höra det!!
Vet precis hur det känns, jag är själv hypokondriker och tänker alltid på det värsta haha.
Hoppas din mens håller sig undan!!
Asså den skillnaden kan va lite svår tycker ja för första gången hade ja så och trodde mensen skulle komma vilken dag som helst men så kom den aldrig :D De va tider innan vi visste de skulle bli svårt...
Hoppas fortfarande för er <3
Kom på gonapeptyl har väl inte hcg? För de fick ja istället för Ovitrelle när ja riskerade att bli överstimulerad, skulle ja blivit gravid då hade ja mått väldigt dåligt. För du tog de inte nu i tisdags utan innan insättning eller hur?
Ojoj,tack för att ni engagerar er! Ni är bäst! :) Tänk om det verkligen är på riktigt,herregud.
Har just tagit en lång promenad med tårarna rinnandes av en blandning av frustration,lycka, ovetenskap,och jag vet inte vad. Har barnen hemma och visste inte vart jag skulle vända mig.
Jag ska försöka vänta och ta ett till måndag morgon,om det är starkare då så kommer jag att tillåta mig själv att tro detta!
Tog ju ett glas vin igår jag...dumt jo,man ska ju inte dricka alkohol efter ET. Och drack massa kaffe... Men var så säker på att det var kört. Vet att det inte är nån fara,men känns ändå onödigt nu när det KANSKE är på riktigt.
Oj inte meningen att skrika ut "kanske",hehe
Sussna85..Ja hoppas verkligen att det ordnar sig på något sätt för er. Ge inte upp bara :) men de va tider de haha.
Ja tror inte heller de som Clemmentina säger. När ja åt progynon så fick ja ingen mens. Tog 6 veckor i sträck, sen hade dem glömt att säga till mig att ta provera också dem sista 10 dagarna så när ja väl sluta med progynon så gick de ju ytterligare 1 vecka innan ja reagera och märkte något var på tok för mensen kom inte haha.
Jag fick mens trots Progynon, exakt när skulle komma efter ÄL. Det var tänkt att mensen inte skulle komma, inför min hysteroskopi. Tog ingen progesteron då. Lutinus skjuter upp mensen för mig, däremot.