Filly skrev 2020-12-03 10:55:36 följande:
Jag hoppas det med, jag hoppas lilla ägget kommer ur sitt skal och borrar in sig ordentligt (gärna i 9månader). Men jag är så rädd denna gång, jag har tidigare inte funderat så mycket de andra gångerna och bara tagit det med ro. Kanske är det för att det är sista gången. Så började jag bli helt orolig över att doktorn inte gjorde ultraljud efter återföringen. Jag fick inte se mätningen av slemhinnan innan återföringen.. Ja men du vet, såna rutiner som man har varit van vid de andra gångerna.
Ja precis, det blir privat sen i så fall. Vi har tagit kontakt med de privata och förberett oss för ett första möte.
Förståeligt att det känns konstigt när ens "rutiner" går lite på paus. Det kanske är bra tillfälle för dig att bara låta kroppen vara, njuta och återhämta dig lite av nästkommande tiden med julen och ledighet. Bara få vara<3
Det är alltid osäker med viruset, men sedan tror jag att de vill fortfarande att verksamheten ska vara igång. Fundera inte så mycket på det, det är någonting som du egentligen inte kan påverka. Så hoppas jag verkligen från det innersta att ni snart får goda besked om ÄD<3
Vet precis hur det är,men jag tror de gör det(mäter slemhinnan) i samband med ET utan att säga nått. Jag var oxå orolig vid den sista insättningen,varför de inte hade hade gjort nån mätning,vad jag märkte,sen tog jag ut mina journaler och där stod slemhinnan tjocklek iallafall. Ok,skönt att ändå vara förberedd. Men jag hoppas att ni inte behöver ta till privata vården <3
Så är det,försöker njuta av nuet utan dessa behandlingar för tillfället. Tror nog som du skriver att de försöker ha verksamheten igång,mest för pengarnas skull förstås,eller känns det lite som. Men tack,jag hoppas detsamma <3