IVF hösten/vintern 2020
Kanske var ren tur hos Livio vem vet. Ja hade ju velat göra ett nytt IVF med äggplock där men antr dem vill göra först FET sen lär ja väl stå där med en halvt försök och får köpa andra halvan. :(
Kanske var ren tur hos Livio vem vet. Ja hade ju velat göra ett nytt IVF med äggplock där men antr dem vill göra först FET sen lär ja väl stå där med en halvt försök och får köpa andra halvan. :(
Hur går det för dig Clemmentina? Har du varit på VUL än?
Tog test på kvällen hållit mig 5 h för imorse såg jag något men då hade jag hållit mig 2 h för vred mig på natten och var uppe. Nu kan man se strecket på bild med telefonen de såg man inte imorse.
Hoppas också de gör de för att få hem de där brevet tog kål på mig. Men vi får ta en dag i taget eller ett ultraljud i taget tills man vågar tro på det fullt ut. Känner ja vågar inte glädja mig helt fullt ut just nu.
En dag kvar för ditt ultraljud. Har de känts av i äggstockarna något :)
De så sorgligt på ett sätt men de så de blir när man har fått kämpa. :(
Låter väldigt bra, håller tummarna att allt ser bra ut och du får uppdatera imorgon hur de gått :)
Nästa torsdag så ett tag kvar. Infaller egentligen med beräknad mens bara för äggplocket blev lite tidigare. Men de är 17 dagar efter äggplock.
Va skönt att höra att det såg bra ut! Jag håller alla tummar att du inte blir överstimulerad och att du får göra en färskåterföring! :) Finns det något annat som skulle kunna göra att det inte blir så eller vad säger dom?
Ja har testat nu varje morgon och blir helt klart lite starkare för varje dag. Ringde Sahlgrenska idag ifall jag redan nu kunde få trombyl utskrivet och de gick bra slipper ja vänta till testdagen för att börja då. Vi bokade in också ultraljud och jag behövde inte ringa dem på testdagen om allt ser bra ut. Fortsätter nog testa varje dag tills man ser på vanligt test, har inte testat de än.
Oj de va ju liknande med mig hoppas du inte blir överstimulerad bara. Hon va ju lite orolig för de så därför blev de äggplock på måndag redan för mig. Håller tummarna att du får färsköverföring. <3 men då kanske dem kan besluta att du tar Ovitrelle på måndag och äggplock på onsdag som tidigast :)
Så härligt att höra att du fortfarande har plus på stickan, så underbart!
Har du frågat om kortison och vad har dom sagt då? Jag ska fråga, men jag förstår det som att de inte använder dig av det. Jag vet inte hur vanligt det är att kliniken säger ja till det.
Nu sökte jag på kortison och fick fram Charlotte perelli som käkade det under sin graviditet. Tydligen binder man upp mycket vätska och blir tjock. Hon tog det för att minska immunförsvaret så man ej stöter bort fostret. Hon fick det efter många missfall..Skall läsa på om detta allt jag kan hitta.